Output Management

Documentbeheer dat meegroeit met jouw bedrijf

Documenten vormen de ruggengraat van contracten en leveringen. Maar hoe zorg je ervoor dat ze altijd voldoen aan klantspecifieke eisen? Elke klant heeft unieke vereisten voor documenten—of het nu gaat om digitale verzending of fysieke post. Een documentenset bij een levering kan wel uit 15 verschillende documenten bestaan, zoals een Certificate of Conformity, Certificate of Health, pakbonnen, laadinstructies, facturen en meer.

Hoe flexibel is jouw ERP-systeem als het gaat om klantspecifieke documenten?

Zowel Microsoft Dynamics 365 Finance & Supply Chain als Business Central bieden standaard mogelijkheden voor documentbeheer, maar het aanpassen en personaliseren ervan blijkt vaak tijdrovend en complex. Daarom hebben we de Output Management-oplossing ontwikkeld—een oplossing waarmee je eenvoudig documentensets en templates kunt creëren, beheren en automatiseren. Onze oplossing genereert moeiteloos alle documenten voor sales- en purchasecontracten en zorgt voor correcte opslag en distributie.

Slim en efficiënt documentbeheer

Met onze Output Management-oplossing beheer je documenten op een intuïtieve manier:

Volledige flexibiliteit

Maak en beheer klant specifieke templates en template-sets.

Gebruik alle relevante ERP-data

Integreer naadloos met Dynamics 365.

Geautomatiseerde opslag

Bewaar documenten automatisch in SharePoint, met een directe koppeling in Dynamics 365 voor snelle toegang.

Business Applications

Beheer documenttemplates op maat

Bepaal per klant welke extra elementen in de documenten moeten worden opgenomen, zoals:

◽Specifieke aanhef en bedrijfsinformatie.
◽Unieke leveringsinstructies.
◽Voorschriften op basis van land- of industriespecifieke eisen.

Daarnaast kun je per template aangeven welke velden uit het ERP moeten worden gebruikt en welke aanvullende informatie moet worden toegevoegd. Zo worden documenten volledig afgestemd op de klanteisen.

Soepele outputverwerking

Met Output Management kun je gegenereerde documenten previewen, goedkeuren en direct versturen per e-mail. Ondertussen worden de documenten automatisch opgeslagen in SharePoint, terwijl het ERP direct wordt bijgewerkt met de nieuwste informatie.

De voordelen van dtnext’s Output Management

Met onze oplossing haal je een complete Output Management-oplossing in huis die naadloos integreert met jouw ERP. De belangrijkste voordelen:

Naadloze integratie met ERP

Op basis van Microsoft Dataverse, waardoor rechten en rollen automatisch worden overgenomen en gesynchroniseerd.

Gebruiksvriendelijke interface

Beheer documenten eenvoudig zonder ingewikkelde ERP-aanpassingen.

Flexibele autorisatie-instellingen

Beheer wie toegang heeft tot de applicatie, ideaal voor organisaties met meerdere vestigingen binnen het ERP.

Wil je je documentbeheer vereenvoudigen en optimaliseren?

Neem contact op met dtnext

Neem contact op en ontdek hoe onze Output Management-oplossing jouw processen naar een hoger niveau tilt.

    Industrieën

    Versterk je business met onze full-service oplossingen. Wij zijn dé partner voor handelsondernemingen, zakelijke dienstverleners en projectmatig werkende bedrijven. Daarnaast hebben wij een specialisatie in specifieke sectoren, waaronder uitgeverijen, verfgroothandel en de visindustrie.