Lancering nieuw serviceportal: ervaar de toekomst van customer service

Vandaag is dtnext’s gloednieuwe serviceportal live gegaan. Een belangrijke stap voorwaarts in onze missie om onze klanten de beste service te bieden.

Het nieuwe serviceportal is zorgvuldig ontworpen met als doel onze service nog efficiënter en effectiever te maken. Zodat we nog beter in staat zijn onze klanten te ondersteunen en om aan hun behoeften te voldoen op een snellere en meer gestroomlijnde manier.

Geniet van een gestroomlijnde en gebruiksvriendelijke ervaring

Met het nieuwe serviceportal kun je nu gemakkelijk serviceaanvragen indienen, de voortgang ervan volgen en communiceren met ons team, allemaal op één centrale locatie. Dit zorgt voor een gebruiksvriendelijke ervaring en maakt het eenvoudiger dan ooit om de ondersteuning te krijgen die je nodig hebt.

We hebben hard gewerkt aan de ontwikkeling van dit nieuwe portaal, en we zijn ervan overtuigd dat het een waardevolle toevoeging zal zijn voor onze klanten.

Natuurlijk hadden we deze stap nooit kunnen maken zonder de input van onze klanten. Hun feedback en suggesties hebben een cruciale rol gespeeld bij de ontwikkeling van dit nieuwe serviceportal.

Samen bouwen we aan een betere customer service ervaring.

Klant centraal in krachtige alliantie tussen STAEDEAN en dtnext op Microsoft-platform

Klant centraal in krachtige alliantie tussen STAEDEAN en…

STAEDEAN en dtnext zijn een samenwerking gestart op het vlak van industrial equipment manufacturing binnen Dynamics 365 Business Central. Het doel? Klanten nog beter helpen bij het optimaliseren van processen, het benutten…

Dual-write tussen Dynamics 365 Sales en F&O: efficiëntie met standaardkoppelingen

Dual-write tussen Dynamics 365 Sales en F&O:…

In veel organisaties zijn CRM en ERP nog steeds gescheiden werelden, terwijl jouw processen en klanten daar geen rekening mee houden. Microsoft biedt met dual-write een krachtige standaardoplossing om Dynamics 365 Sales…

Help ons jou te helpen: zo meld je een vraag of incident effectief

Help ons jou te helpen: zo meld…

Soms loopt software nét even anders dan je verwacht. Misschien krijg je een foutmelding, lijkt iets niet te kloppen in het systeem of heb je gewoon een vraag over hoe iets werkt.…