Jura Intensiv kiest voor de standaard SaaS-oplossing van knkMedia

knkMedia voor vakuitgevers in de Microsoft Public Cloud – standaardsoftware overtuigt met korte implementatietijd

De Jura Intensiv Verlags UG (haftungsbeschränkt) & Co. KG (Jura Intensiv) heeft gekozen voor de implementatie van knkMedia voor vakuitgevers voor abonnementenbeheer, honorariumverwerking en goederenbeheer.

“Met de invoering van knkMedia voor vakuitgevers digitaliseren en automatiseren we centrale processen zoals de verwerking van abonnementen en honoraria,” aldus Jennifer Kretschmer, locatiemanager en projectleider bij Jura Intensiv. “Dankzij het nieuwe systeem en de verbeterde procesondersteuning besparen we tijdens piekperiodes dagelijks meerdere uren aan handmatig werk. Dat geeft ons nieuwe mogelijkheden om processen te stroomlijnen en onze klantenservice nog beter af te stemmen op de behoeften van onze doelgroep.”

Bij Jura Intensiv wordt knkMedia als standaardoplossing zonder maatwerkaanpassingen geïmplementeerd.

Cora Heihs, eveneens betrokken bij locatie- en projectleiding bij Jura Intensiv, vult aan: Met de nieuwe oplossing worden administratieve processen geautomatiseerd en dus efficiënter ingericht. Honoraria kunnen voortaan met één druk op de knop worden afgerekend, en ook het abonnementenbeheer verloopt grotendeels automatisch en is met enkele muisklikken te bedienen. Daarnaast biedt het systeem nieuwe mogelijkheden om abonnementsaanbiedingen aantrekkelijker te maken voor klanten – wat niet alleen de werklast vermindert, maar ook de toegevoegde waarde vergroot.”

“Jura Intensiv is de volgende vakuitgever die kiest voor de invoering van onze SaaS-standaard knkMedia voor vakuitgevers. Daarmee sluit het bedrijf zich aan bij een groeiend aantal mediabedrijven die bewust kiezen voor standaard SaaS-oplossingen. Deze ontwikkeling onderstreept de verschuiving binnen de sector naar eenvoudige, cloudgebaseerde oplossingen die niet alleen processen vereenvoudigen, maar ook de innovatieve kracht op lange termijn versterken, aldus Thomas Bussmann, Director Sales bij knk.

Klant centraal in krachtige alliantie tussen STAEDEAN en dtnext op Microsoft-platform

Klant centraal in krachtige alliantie tussen STAEDEAN en…

STAEDEAN en dtnext zijn een samenwerking gestart op het vlak van industrial equipment manufacturing binnen Dynamics 365 Business Central. Het doel? Klanten nog beter helpen bij het optimaliseren van processen, het benutten…

Dual-write tussen Dynamics 365 Sales en F&O: efficiëntie met standaardkoppelingen

Dual-write tussen Dynamics 365 Sales en F&O:…

In veel organisaties zijn CRM en ERP nog steeds gescheiden werelden, terwijl jouw processen en klanten daar geen rekening mee houden. Microsoft biedt met dual-write een krachtige standaardoplossing om Dynamics 365 Sales…

Help ons jou te helpen: zo meld je een vraag of incident effectief

Help ons jou te helpen: zo meld…

Soms loopt software nét even anders dan je verwacht. Misschien krijg je een foutmelding, lijkt iets niet te kloppen in het systeem of heb je gewoon een vraag over hoe iets werkt.…