Geef je Copilot een boost met OpenAI

Customer service 2.0: ontdek ons nieuwe customer serviceportal

Bij dtnext stroomt het credo ‘practice what you preach’ door onze aderen. Dus als we het hebben over continu verbeteren en continu innoveren, dan kun je er zeker van zijn dat we dit in alle aspecten doorvoeren. Zeker als het gaat om de dienstverlening richting jou als klant. Een essentieel onderdeel hiervan is een gebruikersvriendelijke portal waar je eenvoudig jouw serviceaanvragen kunt indienen en volgen. Dinsdag 21 mei was het zover: onze nieuwe portal ging officieel live.

Eén centrale plek voor al jouw vragen

Op het nieuwe customer serviceportal vind je antwoorden op veel gestelde vragen, heb je 24/7 toegang tot de voortgang van jouw serviceaanvragen en kun je direct communiceren met ons team. Alles op één plek voor een naadloze ervaring en snelle ondersteuning.

Customer serviceportal dtnext

De belangrijkste voordelen op een rij:

  • 24/7 toegang: Volg de status van je aanvragen op elk moment.
  • Mijn serviceaanvragen: Overzicht van al je serviceaanvragen én die van je collega’s.
  • Directe communicatie: Communiceer eenvoudig met ons team.
  • Gedetailleerde informatie: Zie alle communicatie en statusupdates per aanvraag.


Je hebt een incident gemeld. Hoe gaat het dan verder?

Bij een storing of wijzigingsaanvraag screenen, classificeren en prioriteren onze collega’s jouw aanvraag. Waar mogelijk lossen we het probleem direct op. Zo niet, dan sturen we het door naar de tweede of derde lijn. Je wordt op de hoogte gehouden van de voortgang via de portal en belangrijke statuswijzigingen zijn direct zichtbaar. Zodra het incident is opgelost, markeren we jouw aanvraag als “resolved” en vragen we om jouw goedkeuring voor de sluiting. Zo weet je precies waar je aan toe bent, en welke acties je van bent dtnext kunt verwachten en welke acties jij moet ondernemen.

Wie heeft toegang tot het customer serviceportal?

Per organisatie zijn er enkele geautoriseerde key-users die toegang hebben tot de portal en serviceaanvragen kunnen indienen. Ben jij de key-user voor jouw bedrijf? Dan ben jij onze directe schakel voor snelle service én de interne coördinator voor serviceaanvragen.

TIP: Sneller een oplossing met een duidelijke beschrijving

Je helpt ons door een duidelijke en zo volledig mogelijke beschrijving te geven. Gaat het bijvoorbeeld om een foutmelding? Beschrijf dan welke stappen er vooraf zijn gegaan voordat je de foutmelding kreeg en op welke knop(pen) er is gedrukt toen de foutmelding verscheen. Voel je vrij om schermafdrukken bij te voegen.

Gaat het om een wijzigingsverzoek? Leg de huidige werking uit en geef aan wat de gewenste verandering is. Zo kunnen onze collega’s in sneltreinvaart voor je aan de slag én heb je binnen no-time de gewenste oplossing.

Coming soon: de dtnext knowledge base

Achter de schermen werken we hard aan een knowledge base. Een kennisbank waar je binnenkort alle informatie binnen handbereik hebt. Van probleemoplossingsgidsen tot producthandleidingen, alles om het maximale uit je software te halen, op één centrale plek.

Privacy en veiligheid

Wij nemen jouw privacy en de beveiliging van jouw gegevens zeer serieus. De portal voldoet aan de hoogste beveiligingsstandaarden om ervoor te zorgen dat jouw informatie veilig is.

Continu verbeteren – jouw feedback telt

We hebben veel energie gestoken in het ontwikkelen van deze nieuwe portal en zijn ervan overtuigd dat het jouw ervaring zal verbeteren. Werk je al met de nieuwe portal? Laat ons weten hoe we het nog beter kunnen maken. Jouw feedback is goud waard en helpt ons om onze dienstverlening te optimaliseren! Stuur je suggesties naar service@dtnext.nl.