Lancering nieuw serviceportal: ervaar de toekomst van customer service

Vandaag is dtnext’s gloednieuwe serviceportal live gegaan. Een belangrijke stap voorwaarts in onze missie om onze klanten de beste service te bieden.

Het nieuwe serviceportal is zorgvuldig ontworpen met als doel onze service nog efficiënter en effectiever te maken. Zodat we nog beter in staat zijn onze klanten te ondersteunen en om aan hun behoeften te voldoen op een snellere en meer gestroomlijnde manier.

Geniet van een gestroomlijnde en gebruiksvriendelijke ervaring

Met het nieuwe serviceportal kun je nu gemakkelijk serviceaanvragen indienen, de voortgang ervan volgen en communiceren met ons team, allemaal op één centrale locatie. Dit zorgt voor een gebruiksvriendelijke ervaring en maakt het eenvoudiger dan ooit om de ondersteuning te krijgen die je nodig hebt.

We hebben hard gewerkt aan de ontwikkeling van dit nieuwe portaal, en we zijn ervan overtuigd dat het een waardevolle toevoeging zal zijn voor onze klanten.

Natuurlijk hadden we deze stap nooit kunnen maken zonder de input van onze klanten. Hun feedback en suggesties hebben een cruciale rol gespeeld bij de ontwikkeling van dit nieuwe serviceportal.

Samen bouwen we aan een betere customer service ervaring.

Help ons jou te helpen: zo meld je een vraag of incident effectief

Help ons jou te helpen: zo meld…

Soms loopt software nét even anders dan je verwacht. Misschien krijg je een foutmelding, lijkt iets niet te kloppen in het systeem of heb je gewoon een vraag over hoe iets werkt.…

Grip op het proces: beslissingen nemen én bijhouden met een Decision Matrix

Grip op het proces: beslissingen nemen én…

In een wereld waarin teams steeds sneller moeten schakelen en keuzes vaak onder druk worden genomen, is het van belang om beslissingen niet alleen goed te nemen, maar ook helder vast te…

Lunch & Learn – webinar: Projecten onder controle met Dynamics 365 – 11 juli 2025

Lunch & Learn – webinar: Projecten onder…

Lopen projecten regelmatig uit, verschuiven prioriteiten voortdurend of blijven de resultaten achter? Een soepel projectproces is lastig als communicatie, planning en uitvoering niet goed op elkaar aansluiten. Veel organisaties verliezen het overzicht…