Nieuws
Extra schaalgrootte Microsoft dienstverlening en add-on voor de verfindustrie.
Full-service Microsoft specialist dtnext uit Aalsmeer neemt het Nederlandse softwarebedrijf XiTec over. Door deze overname verbreedt en verdiept dtnext allereerst zijn expertise en ervaring met het Microsoft Dynamics 365 platform. Daarnaast versterkt het bedrijf zijn portfolio met PaintPro. dtnext wil deze brancheoplossing voor verfproducenten en -groothandels verder ontwikkelen en optimaliseren voor de cloud.
XiTec heeft zich als Microsoft Dynamics 365 Business Central expert de laatste jaren bewezen als een betrouwbare partner voor klanten. Naast de generieke Microsoft dienstverlening voor de verfindustrie is een add-on voor Microsoft Dynamics 365 ontwikkeld. Deze branchegerichte insteek sluit naadloos aan bij de route die dtnext gekozen heeft met specifieke oplossingen voor uitgevers, groothandels en de visindustrie. Door de combinatie van professionele dienstverlening en praktische add-ons kunnen meer bedrijven de waarde en kracht van het Microsoft platform benutten.
Constant van Limburgh, algemeen directeur van dtnext, zegt over de overname: “dtnext en XiTec samen zullen nog beter in staat zijn om branche specifieke oplossingen die Microsoft platform breed zijn opgezet naar de markt te brengen,. Bovendien sluit hun branchegerichte aanpak perfect aan bij onze strategie. PaintPro en de medewerkers van XiTec zijn voor ons dan ook een waardevolle aanvulling. Wij willen deze mooie oplossing voor de verfbranche verder uitbreiden en verrijken. Op die manier helpen we ondernemers de volgende stap met hun digitalisering én bedrijfsvoering te zetten.”
Voor vragen over dit persbericht kunt u contact opnemen met Nicole Rahusen.
Op 28 juni verzorgt dtnext een webinar over de integratie van ChatGPT en AI met Microsoft Dynamics 365. In het webinar laat Jan-Frederik Kobus zien hoe organisaties hun sales- en customer serviceproces in Dynamics CE kunnen versnellen en optimaliseren met een volledige integratie van ChatGPT. Automatisch klantprofielen opstellen? Het kan. Nieuwe taken automatisch aanmaken in CE op basis van de lead en het klantprofiel? Ook dat kan. Het onboarden van nieuwe medewerkers kan nu zoveel sneller en gerichter. Ook laten we zien welke geweldige mogelijkheden er zijn binnen Power Platform in combinatie met CE. Sentimentsanalyse door AI opgesteld en op basis daarvan een vraag van de klant routeren? Ook dat is mogelijk. Dit en nog meer andere AI gedreven toepassingen worden in het webinar getoond.
Steeds meer zorghulpmiddelen organisaties hebben te maken met vernieuwingen van hun ERP, CRM-systeem en buitendien stoplossing. Om deze organisaties te ontzorgen in hun transitie, slaan dtnext & Sigmax de handen ineen. Reden voor iets lekkers!
Als vooraanstaande, snelgroeiende Microsoft Partners hebben dtnext en Sigmax vele jaren domeinkennis van de zorghulpmiddelenmarkt. Samen implementeren we een systeem voor klantcontact en planning, inclusief een geïntegreerde mobiele applicatie voor de buitendienst. Dankzij onze branche specifieke templates, garanderen we een spoedige implementatie.
Graag delen wij met je dat Wisefish en dtnext een strategische alliantie zijn aangegaan. Wisefish heeft meer dan vijfentwintig jaar ervaring in de softwareontwikkeling, specifiek voor de visindustrie en heeft met deze opgebouwde sectorervaring veel tevreden klanten.
Middels de inzet van Microsoft Dynamics Business Central, de Wisefish applicatie en met kennis van CE, Azure en power platform kunnen klanten in de visindustrie straks zeer efficiënt en effectief hun werkzaamheden uitvoeren.
Op 4 april verzorgden Jan Frederik Kobus en Tamara Herfkens dtnext inspiratie sessies over de kracht van het Power Platform en CRM op de Dycotrade klantendag.