Webinar Discover Today

Op 28 juni verzorgt dtnext een webinar over de integratie van ChatGPT en AI met Microsoft Dynamics 365. In het webinar laat Jan-Frederik Kobus zien hoe organisaties hun sales- en customer serviceproces in Dynamics CE kunnen versnellen en optimaliseren met een volledige integratie van ChatGPT. Automatisch klantprofielen opstellen? Het kan. Nieuwe taken automatisch aanmaken in CE op basis van de lead en het klantprofiel? Ook dat kan. Het onboarden van nieuwe medewerkers kan nu zoveel sneller en gerichter. Ook laten we zien welke geweldige mogelijkheden er zijn binnen Power Platform in combinatie met CE. Sentimentsanalyse door AI opgesteld en op basis daarvan een vraag van de klant routeren? Ook dat is mogelijk. Dit en nog meer andere AI gedreven toepassingen worden in het webinar getoond.

AANMELDEN

Waarom jouw operatie stokt, en wat je daaraan kunt doen

Waarom jouw operatie stokt, en wat je…

De operatie draait dagelijks op volle toeren. Planningen zijn strak, klanten verwachten snelheid en fouten kosten direct geld. Maar achter de schermen loopt het niet altijd even soepel. Veel organisaties werken met…

Wat gebeurt er allemaal? Zo houd je als bedrijf koers

Wat gebeurt er allemaal? Zo houd je…

Dat de wereld om ons heen snel verandert is niets nieuws. Maar dat die veranderingen recent sterker en onvoorspelbaarder zijn geworden, is een understatement. Steeds vaker wordt er een groot aanpassingsvermogen gevraagd…

Waarom is verandermanagement cruciaal in disruptieve tijden?

Waarom is verandermanagement cruciaal in disruptieve tijden?

In tijden van grote veranderingen en technologische vooruitgang worden organisaties geconfronteerd met disruptieve uitdagingen. Deze uitdagingen, zoals beschreven in het Nolan IT-volwassenheidsmodel, markeren de overgangsfase waarin organisaties fundamenteel moeten herstructureren hoe ze…