SUPPORT

De snelste route naar een optimale oplossing

Functioneert de software niet meer als voorheen of vereist je nieuwe werkwijze een andere inzet van de software? Onze customer serviceafdeling staat klaar om je te helpen! Samen met jou proberen wij je vraag zo snel mogelijk te classificeren en in behandeling te nemen. Zo kun je snel aan de slag. 

Eerste hulp bij foutmeldingen

Heb je een foutmelding of ervaar je een probleem met onze software? Dien een serviceaanvraag in via onze serviceportal om snel geholpen te worden.

Onze customer serviceafdeling helpt je graag zo snel mogelijk weer op weg met software ‘die gisteren nog wel werkte, maar vandaag niet meer’. Loop je tegen een foutmelding aan, maak dan een serviceaanvraag aan. Dit doe je direct in onze serviceportal. Vervolgens gaan onze consultants er mee aan de slag!

Snel weer vooruit

Om ervoor te zorgen dat we je accuraat kunnen helpen, is het belangrijk om een duidelijke probleemomschrijving te geven. Bekijk onze tips voor het indienen van een optimale serviceaanvraag:
  • Maak je serviceaanvraag 24/7 aan via onze serviceportal.
  • Zorg voor een duidelijke probleemomschrijving, indien mogelijk met scenario’s, en verkort daarmee de doorlooptijd van je aanvraag
  • Gebruik in alle vervolgcommunicatie het ticketnummer om de traceerbaarheid te vergroten.
ERP branchesoftware | dtnext

Scherm delen

Soms is het nodig om op afstand mee te kijken om het probleem snel op te lossen. Wanneer dit het geval is, vragen we je om het programma Teamviewer of Microsoft Teams op te starten. Met deze programma’s kun je vervolgens je scherm delen. Klik op onderstaande buttons voor het instellen van Teamviewer of Microsoft Teams.

Blijf op de hoogte van de laatste status

Via ons serviceportal kun je de aangemaakte serviceaanvragen 24/7 volgen. Hier delen we de status van je aanvraag en kun je eerder aangemaakte serviceaanvragen terugvinden. We streven ernaar om serviceaanvragen zo snel mogelijk af te handelen, maar de doorlooptijd kan variëren afhankelijk van de complexiteit van het probleem.

Dringende problemen

Maak altijd eerste een serviceaanvraag aan via onze serviceportal. Indien nodig is onze customer serviceafdeling ook telefonisch te bereiken via 085 303 07 82.

Customer service | dtnext

Niet tevreden? Laat het ons weten

We waarderen je feedback en streven ernaar om eventuele problemen snel op te lossen. Jouw input helpt ons onze diensten te verbeteren. Neem contact met ons op via 085 303 07 82 of stuur een e-mail naar info@dtnext.nl.