Digital Transformatie & Cloud

De wereld verandert, maar kunnen we echt begrijpen hoe snel de nieuwe technologieën onze bedrijven en ook de behoeften van onze klanten veranderen? Kennen we de kansen van digitalisering en hoe dit onze business, processen, mensen en cultuur zal beïnvloeden?

Beide grote stappen vragen om een duidelijke strategische aanpak en maken deel uit van de oefening om uitgesproken behoeften te verzamelen en na te gaan welke zakelijke doelstellingen het bedrijf nastreeft. Vanuit het perspectief van bedrijfsadvies wordt een beoordeling van de bedrijfskenmerken van het bedrijf uitgevoerd om een beter beeld te krijgen van de capaciteiten en volwassenheid van de organisatie. Dit geeft de informatie om op het juiste niveau te kunnen praten en de juiste stappen te kunnen zetten voor verbetering, ook in relatie tot de markten branchetrends van het ecosysteem van de klant. Tevens worden de doelen van de business strategie gebruikt als handvat voor het proces van de transformatie. Hiermee geeft dtnext aan dat digital transformatie een strategisch doel op zich is en geen upgrade van bestaande technologie.

Het primaire doel van een organisatie is om focus te leggen op de behoeften van de individuele klanten en hoe deze beter van dienst kunnen zijn en het vinden van nieuwe wegen voor groei en nieuwe of verbeterde bedrijfsprocessen. Misschien kan het resultaat zelfs zijn dat het bestaande systeem een tijdje blijft draaien en je eerst concentreert op gebieden waar je direct voordeel uit kunt halen of aanzienlijke kosten kunt besparen. De business consultants van dtnext helpen je de digitale reis voorbereiden, begeleiden en de best mogelijke stappen voor jouw organisatie presenteren om een duurzame digitale omgeving te creëren.

AZURE  PROJECTEN

Neem contact op.