Lancering nieuw serviceportal: ervaar de toekomst van customer service

Vandaag is dtnext’s gloednieuwe serviceportal live gegaan. Een belangrijke stap voorwaarts in onze missie om onze klanten de beste service te bieden.

Het nieuwe serviceportal is zorgvuldig ontworpen met als doel onze service nog efficiënter en effectiever te maken. Zodat we nog beter in staat zijn onze klanten te ondersteunen en om aan hun behoeften te voldoen op een snellere en meer gestroomlijnde manier.

Geniet van een gestroomlijnde en gebruiksvriendelijke ervaring

Met het nieuwe serviceportal kun je nu gemakkelijk serviceaanvragen indienen, de voortgang ervan volgen en communiceren met ons team, allemaal op één centrale locatie. Dit zorgt voor een gebruiksvriendelijke ervaring en maakt het eenvoudiger dan ooit om de ondersteuning te krijgen die je nodig hebt.

We hebben hard gewerkt aan de ontwikkeling van dit nieuwe portaal, en we zijn ervan overtuigd dat het een waardevolle toevoeging zal zijn voor onze klanten.

Natuurlijk hadden we deze stap nooit kunnen maken zonder de input van onze klanten. Hun feedback en suggesties hebben een cruciale rol gespeeld bij de ontwikkeling van dit nieuwe serviceportal.

Samen bouwen we aan een betere customer service ervaring.

knk Software en The Rich Dad Company bundelen krachten om wereldwijde groei en licentiebeheer te optimaliseren

knk Software en The Rich Dad Company…

knk Software, toonaangevend leverancier van softwareoplossingen voor de uitgeef- en mediasector, kondigt met trots een nieuw strategisch partnerschap aan met The Rich Dad Company – een gerenommeerde uitgever van boeken en producten…

Zo maak je van IT de motor achter groei en vernieuwing

Zo maak je van IT de motor…

Succesvolle bedrijven onderscheiden zich niet alleen door wat ze doen, maar vooral door hoe ze zich aanpassen. Technologie speelt hierin een sleutelrol: IT kan organisaties niet alleen efficiënter maken, maar ook helpen…

Digitale versnelling zonder verstoring: hoe verzekeraars effectief kunnen vernieuwen

Digitale versnelling zonder verstoring: hoe verzekeraars effectief…

IT in de verzekeringssector is balanceren: tussen innovatie, compliance en stabiliteit, tussen druk van de business en de grenzen van je systemen. De verwachtingen stapelen zich op. Klanten willen snelle, digitale interactie.…