Lancering nieuw serviceportal: ervaar de toekomst van customer service

Vandaag is dtnext’s gloednieuwe serviceportal live gegaan. Een belangrijke stap voorwaarts in onze missie om onze klanten de beste service te bieden.

Het nieuwe serviceportal is zorgvuldig ontworpen met als doel onze service nog efficiënter en effectiever te maken. Zodat we nog beter in staat zijn onze klanten te ondersteunen en om aan hun behoeften te voldoen op een snellere en meer gestroomlijnde manier.

Geniet van een gestroomlijnde en gebruiksvriendelijke ervaring

Met het nieuwe serviceportal kun je nu gemakkelijk serviceaanvragen indienen, de voortgang ervan volgen en communiceren met ons team, allemaal op één centrale locatie. Dit zorgt voor een gebruiksvriendelijke ervaring en maakt het eenvoudiger dan ooit om de ondersteuning te krijgen die je nodig hebt.

We hebben hard gewerkt aan de ontwikkeling van dit nieuwe portaal, en we zijn ervan overtuigd dat het een waardevolle toevoeging zal zijn voor onze klanten.

Natuurlijk hadden we deze stap nooit kunnen maken zonder de input van onze klanten. Hun feedback en suggesties hebben een cruciale rol gespeeld bij de ontwikkeling van dit nieuwe serviceportal.

Samen bouwen we aan een betere customer service ervaring.

De kracht van coördinatie en data: de sleutel tot succes in bouwprojecten

De kracht van coördinatie en data: de…

Wanneer coördinatie en integratie falen, ontstaat een kettingreactie van problemen: projectvertragingen, kostenoverschrijdingen, kwaliteitsproblemen en ontevreden klanten. Deze problemen raken niet alleen de winstgevendheid van het project, maar kunnen ook de reputatie van…

3 manieren waarop AI jouw verkoopproces vereenvoudigt

3 manieren waarop AI jouw verkoopproces vereenvoudigt

Succesvolle bedrijven weten zich van hun concurrentie te onderscheiden door een naadloze klantervaring te bieden vanaf het allereerste contactmoment. Maar het consistent leveren van hoogwaardige service tijdens de hele klantreis is een…

AI alleen voor de big guys? Benut als mkb’er het AI-potentieel met Microsoft 365 Copilot

AI alleen voor de big guys? Benut…

Of je nu een multinational runt of een lokale speler bent, kunstmatige intelligentie (AI) is een gamechanger voor bedrijven van elke omvang. Wist je dat meer dan 60% van de Fortune 500-bedrijven…